Stihovi Za Sina Od Majke

Stihovi Za Sina Od Majke. Kaže, okorite se, ovo je stvarnost u kojoj živimo. Danas se rođenje našeg sina slavi, on je moj delija i junak je pravi, iako na torti ima svećica dosta, biće bar po parče za svakoga gosta, ja sam ga naučio vrednostima pravim, i zato sa ponosom i veselo slavim!

33+ Citati Za Majku Od Cerke Citatens
33+ Citati Za Majku Od Cerke Citatens from citatatenz.blogspot.com

Poruke i rodjendanske cestitke sinu od majke. Ponekad ipak zafale prave reči da opišemo naša osećanja, da iskazemo sta osjećamo i nikako nam ne ide od ruke napisati lepu rodjendansku čestitku. Citati majke i sina koji se hvale vezom.

Ti Si Uvek Bila Na Mojoj Strani I Kada Mi Je Bilo Teško Uvek Si Pronalazila.


Prva učiteljica djeteta je njegova majka. Citati ljubavi majke i sina; Nikada nije kasno da svojim majkama kažete koliko ih volite, i to ne mora biti samo za majčin dan.no, kada.

Život Sa Tobom Za Mene Je Nešto Najdivnije I Najzanimljivije Što Postoji Na Ovoj Planeti, Volim Da Sa Tobom.


Majka je prva žena u životu muškarca. Sinov rodjendan je svakako za svaku majku poseban dogadjaj, a za lepe dogadjaje potrebne su i lepe reči. Majka od dvadeset godina pravi sina od sina, a njegova djevojka u stanju je da od njega napravi idiota za dvadeset minuta.

Odgajajte Ih Da Poštuju Žene, Odgajajte Ih Da Se Zauzimaju Za Druge, Odgajajte Ih Da Budu Ljubazni.


Sreća je kad se s vašim očima dogodi malo čudo! Kome god zelite slati sms, čestitku, poruku ili neki lep tekst kod nas možete ga pronaći, tu su lepe reči za devojku, momka, brata, sestru, prijatelje, roditelje, djecu i sve ostale. Stihovi za mamu koji obaraju s nogu.

Hvala Ti Za Sve Radosne Trenutke Koje Si Donela U Moj Život, Što Si Bila Uz Mene I Kad Drugi Nisu.


Poruke i stihovi za majku. Majka je hrana, ljubav, toplina, zemlja. “dijete u prvim, presudnim godinama života majku doživljava kao sveobuhvatnu, snagu koja štiti i hrani.

Kaže, Okorite Se, Ovo Je Stvarnost U Kojoj Živimo.


Lepe poruke za sina sine… želim ti da zapamtiš, da nikada ne odustaješ bez obzira na sve. Srećan rođendan sine od mame i tate! U nastavku teksta će biti ispisani neki prigodni oproštajni stihovi ili poznati citati, za razne prilike i kada od nekoga želimo da se na pravi način oprostimo, u skladu sa povodom i okolnostima koje definišu novonastalu situaciju.

Post a Comment

Lebih baru Lebih lama